torsdag 23. februar 2017

Sprayfarget treverksmønster

Jeg har laget en LO i A4størrelse. 


Bakgrunnen på Layouten har jeg laget med utgangspunkt i et mønsterark fra Studiolight, med lyst treverksmønster. Jeg ønsket litt mer farger og sprayet med Art Spray fra Marabu. La et kopiark over for å maskere plankene i arket. 


Jeg sprayet chipboards stjerner fra Wyzinanka med Art Spray, og har lagt noen av disse under en matte av samme mønsterark, men uten spray. De sorte effektene er laget med Distress Enamel accents. 

Med bakgrunnen klar plasserer jeg bilder i stasj, og resultatet ble slik: 


Teksfeltet har jeg stanset ut med dies fra Marianne Design, CR1390 Basic Stitch rectangle. Stripene er stemplet med clearstamps fra Marianne Designs Mixed Media serie.

Chipboards tekstene er fra Scrapiniec og pilene er fra Wyzinanka, og disse har jeg sprayet med sort Marabu Art Spray. 



Produkter fra Studiolight, Marabu og  Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Herlige farger og en herlig side :) "Strekene" gjør at det blir bevegelse i LO`en....stilig :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.