onsdag 8. februar 2017

Koselig aktivitet med barna

Hei! I dag kommer det et innlegg fra meg som nok tar et par skritt til siden for hva papirhobby angår, men av og til er det moro å vise frem litt annet også.

Ungene og jeg har testet ut Fabric Paint fra Creative Expressions. Lekre farger og fine effekter. Jentungen ble overlykkelig når det både var gullmaling OG glittermaling!


Jeg er litt opptatt av at det vi lager skal kunne brukes, så her fikk ungene hvert sitt tøynett til å male på. Nettet kan de senere bruke til å ha feks. byttetøy til og fra barnehagen.

Det blir jo som når unger flest holder på: mye abstrakt, mye gris og veldig godt humør ;)


 Ungene malte i tykke lag så jeg lot det tørke lenge og vel før jeg gjorde siste finish og malte på navn. Malingen fikseres med strykejern.

Litt glitterdetaljer.

Ønsker dere alle en super dag!


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.