fredag 10. februar 2017

Morsdag

God morgen.

Søndag 12. februar er det morsdag, og i dag har vi lyst til å vise dere noen kort vi har laget i anledning morsdagen.


Hege
Jeg har brukt nydelige mønsterark fra Studiolight, i duse beige og blåtoner.  Rammen er stanset ut med en dies fra Papirdesign i mønsterark og kraftkartong fra Papicolor. Den minste rammen er limt på med store Dodz, som gir en litt opphøyet effekt.  Jeg har stemplet en tekst med et stempel fra Papirdesign og pyntet med blomster fra I am roses og chipboard fra Wycinanka. Blomstene har fått litt hvit maling på seg.  #Stempelet er fra Staz. Halvperlene og krystallene er fra Papirdesign.


På innsiden har jeg brukt baksiden av det ene mønsterarket fra forsiden.  Arket er så lyst i farge og mønster at man greit kan skrive en personlig hilsen om man ønsker.




Kristine 
Basen til kortene er laget med kraftkartong fra Papicolor. Som jeg har kledd med nydelige ark fra Papirdesign. Rammen er stanset ut med dies fra Papirdesign. Begge rammene har jeg hatt kritt på, og på den ene rammen har jeg embosset et stempeltrykk. Hjertet, stempelet, halvperlene og klistremerketneer alt fra Papirdesign. De små blomstene er fra Iam Roses. Chipboarden er fra Wycinanka. 



♥♥♥
Produkter fra Papicolor, Studiolight, Staz og Dodz finnes hos Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

Klemmer fra Hege og Kristine

 




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.