torsdag 14. desember 2017

Julekort

Julekort i lange baner! Men det må vel være lov når det nærmer seg jul ;)
Veldig koselig å både gi og få hjemmelaget julekort♥

Linda: 
I dag vil jeg vise et litt utradisjonelt julekort. Jeg har brukt ark fra bl.a Papirdesign. Jeg har limt de på tilfeldig overfor hverandre, noen større, noen mindre. Stempelteksten er fra Magic Monday, og er stemplet på rød kartong fra Papirdesign. Tag og hullforsterker er stanset ut fra et diesett fra Marianne Design. "God Jul" er en av høstens nye dies fra Papirdesign, og er virkelig lekker. Jeg har stanset den ut i hvit mosgummi. Ellers er kortet pyntet med tekststriper fra Staz #godjul stempelplate, samt blomst og papirsugerør fra Magic Monday. 


Innsiden er holdt helt enkel, med kun et lite julestempel fra Magic Monday nede i hjørnet, og håndtegnede linjer rundt skrivefeltet.


Kristine
Jeg har laget et julekort i blå/bruntoner :)
Kortet måler 4x6" og er pyntet med nydelige ark og motiv fra Studio Light
Jeg har forelsket meg helt i hjorte-hode diesen fra Marianne Design, så den måtte så klart få være med på dette kortet! Sølv stjernene er fra samme dies sett, og stanset ut i sølvfarget bølgepapp.
Blomstene er fra Iam roses og stempel er fra Papirdesign og Kort og Godt.
Knappene er fra Wycinanka.

Katrine:
Jeg vil vise frem et avlangt julekort med skjønt motiv fra Kristie Art Design.
Basen er brettet av kartong fra Papicolor og mønsterarket er fra Studiolight, begge distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Snøfnuggene er stanset ut med en die fra Marianne Design, noen har jeg limt på enkeltvis og andre har jeg limt to oppå hverandre. Teksten er fra Papirdesign.


Klem fra


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.