lørdag 9. desember 2017

Jul i blåtoner

Juleinspirasjonen fortsetter, og i dag viser vi  julekort i blåtoner.

Kristine:
Studio Light har lekre ark, motiver og papirfigurer som passer perfekt sammen ♥
Det er noe jeg liker godt med studio light, og det gjør det kjekt å scrappe.


I tillegg har jeg pyntet med blomster, wood veener figurer, dotter fra Papirdesign
og kakeserviett. Rundt kanten har jeg skriblet med hvit pen fra Gelly Roll.


Global Hobby og Kunst fører penner fra Gelly roll og  Studio Light sine ark, motiv og papirfigurer. 

Klem fra 



Katrine:
Jeg har også brukt ark fra Studiolight på mine to kort i blåtoner.
Basen for begge kortene mine er hvit kraft kartong fra Papicolor.

Første kort ut. Jeg har brukt foldeteknikken på det øverste mønsterarket, brettet/krøllet det litt oppover fra bunnen, samt rufset og svertet alle kanter. På arket i bakkant har jeg brukt Marabu akryl mousse over en stensil, og jeg har også strøket litt mousse vilkårlig rundt her og der. Jeg blandet litt vann med Cosmic Shimmer Pixie Powder - White Pearl i en palett, dette malte jeg lett over områdene med akrylmousse. Det kommer ikke så godt frem av bildene, men i virkeligheten gir det en veldig fin shimmereffekt.

 Jeg har "rammet inn" et lite dådyr fra Tim Holtz og dette blir på en måte kortets motiv. Pyntet med chipboard fra Scrapiniec, brune blomster fra Magic Monday og hvite blomster +  pyntebær fra Wild Orchid Crafts.

 Jeg har kjørt samme teknikk og stil på kort nummer to, men har her revet og foldet arket litt flere plasser. Teksten er satt sammen med stempler fra Kort&Godt.

Pyntet med chipboard fra Scrapiniec, hvite blomster fra Wild Orchid Crafts, brun blomst fra Magic Monday og blå blomster fra Papirdesign. Inne i rammen med dådyret har jeg limt fast noen hvite micro beads fra Creative Expressions.

Produkter fra Papicolor, Studiolight, Creative Expressions, Cosmic Shimmer og Marabu distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en fin dag!

Wenche:

Jeg har pyntet et par papirposer fra Folia:



Begge posene har mønsterark og motiver fra Studiolight.

Chipboards fra Scrapiniec og Wycinanka.

Den siste posen hat en rubon tekst fra Staz og pyntebær fra Kort og Godt.



Produkter fra Folia, Studiolight og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.



1 kommentar:

  1. Åhh.....dere lager så mye fiiiint! :D
    Jeg blir så inspirert :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.