søndag 17. desember 2017

Mer inspirasjon til desember-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.




Jeg har valgt å dekorere en rund gaveboks. Boksen er flott til å gi bort små-gaver i. Jeg har pyntet den med mønsterark fra Papirdesign


Jeg har stanset ut små swirler og sommerfugler i glitterkartong.

Selv om vi skriver desember, og julens forberedelser er i full sving, er det fortsatt mange rundt oss som fortjener en liten oppmerksomhet og takk som ikke er julerelatert. Jeg har laget en liten veninnegave av en tidligere smykkeeske, som har fått en real oppgradering. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, chipboard fra Scrapiniec, blomster fra I Am Roses og Kort og Godt. Dekor bærene og stempeltrykk på både utside og innside er også fra Kort og Godt.


Linda
Jeg har pyntet en toffifee-boks til denne månedens utfordring. Jeg har brukt lekre mønsterpapir, motiver og små pyntemotiver fra Studiolight. "Gledelig jul" er dies fra Papirdesign, som er stanset ut i lekker glitterkartong fra Kort og Godt. Denne kartongen passer perfekt til de oransje pyntebærene fra Kort og Godt. Jeg har i tillegg pyntet med juletre stanset ut av die fra Papirdesign, og kristornblader, stanset ut i grønn bølgepapp. Blomsten kommer fra I am Roses.
Produkter fra Studiolight, samt bølgepappen forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst



Kristine: 
Jeg har pyntet en gavepose som kan fylles med julegaver. Gaveposen er i tjukk kraft papir, og av god kvalitet. Jeg har pyntet posen med nydelig mønster ark fra Studio Light, som jeg har brettet og svertet i kantene. Hjorte-hodet er en dies fra Marianne Design, og det er bare helt perfekt til juleprosjekter. Ellers har jeg pyntet med chipboard fra Wycinanka og blomster fra blant annet Iam roses. Noen av blomstene har fått et lag med glitter paste fra Cosmic shimmer. Stempelet er fra Papirdesign


1 kommentar:

  1. Åhh.....utrolig flotte gavepakninger dere har laget altså :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.