mandag 18. desember 2017

Julekort i lett mixed media stil

Hei og hopp! 
I dag vil jeg dele tre julekort med dere, i det jeg vil kalle en lett mixed media stil.
Alle kortene måler ca. 4x8 inch og jeg har brukt mye av de samme produktene på alle sammen.

 Første kort ut. Basen er kraft kartong fra Papicolor og mønsterarket er fra Alexandra Renke, dette går igjen på alle kortene. Arkene har en fin akvarell/vannfarge stil som jeg liker veldig godt. På bakgrunnen har jeg brukt Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste - Aurora Sparkle over en stensil fra Tim Holtz.

Pyntet med blomster fra Wild Orchid Crafts og kaBoks, samt "krystall"blader fra Kort&Godt, over den fine snøkrystallen i chipboard fra Wycinanka. De små hvite snøfnuggene er stanset ut med en die fra Marianne Design og er pyntet opp litt ekstra med halvperler fra Freckled Fawn. Teksten er stanset ut i hvit glittermosegummi fra Folia med en die fra Papirdesign, denne stanser ut en hel tekst som jeg har klippet i to.

 Neste kort med i samme farger og mønsterark.

Chipboardfiguren er fra Wycinanka. Pynten er ellers lik som på forrige kort.

Siste kort ut, dette er ørlitt kortere enn de to foregående. Samme teknikk er brukt med sparkle texture paste på bakgrunnen.

Chipboarden her er fra Scrapiniec. Blomster fra I Am Roses, Papirdesign og Kort&Godt. Blomstene er påført hvit akrylmaling og/eller sparkle texture paste.

Teksten er stanset ut i hvit glittermosegummi fra Folia med die fra Papirdesign. Den lille teksten er stemplet med stempel fra Kort&Godt.

Produkter fra Papicolor, Cosmic Shimmer, Marinne Design og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker deg en strålende dag!


1 kommentar:

  1. Åhh....disse var utrolig flotte! :)
    Så herlig med innslaget av glitter og pittelitt farge på bakgrunnen....stilig :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.