tirsdag 12. desember 2017

Juleposer med KristieArt Design motiv

KristieArt Design har produsert noen nydelige julemotiver som jeg rett og slett ikke klarte å la være å leke meg med! Se så lekre de er: Nostalgisk gammel jul rett og slett.


Jeg har brukt disse skjønne motivene på juleposer som egner seg godt til gaver, både til jul og som venninnegaver i førjulstiden. Her ser dere de samlet:


Inni posene har jeg valgt å putte kakao, marshmellows og en polkagris-stang, for en deilig varm drikk i kalde juletider. Synes sukkertøystangen tilføyer det lille ekstra, for å gi en julefeeling til kakaoen :)


Den første posen har jeg pyntet med mønsterark fra Papirdesign. Jeg har stanset ut hvite greiner med dies fra Kulricke. Tekststrimlene er fra Papirdesign, mens blomster er fra I Am Roses. De små hvite dråpene er fra Kort og Godt. Jeg har også lagt til litt osteklut, for den føler jeg skaper litt liv og dybde (og julefølelse). 


Gavepose nr to er også pyntet med elementer fra samme produsenter som over. Her har jeg i tillegg brukt brun hamp og litt gullfarget mesh bak bildet. Den har ligget i skuffen min leeeeenge, men kom endelig til nytte nå.


Og gavepose tre, også her samme elementer som tidligere. Alle tre posene har motiver fra KristieArt Design.




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.