tirsdag 20. mars 2018

Babykort i lilla og rosa

Hei! 

I dag vil jeg dele et babykort i lilla og rosa toner med dere.
Basen for kortet er en brun papirpose og mønsterarkene er fra Studiolight papirblokker. På det øverste mønsterarket har jeg brukt Marabu Akryl mousse over en hjertestensil.
Oppi posen har jeg skåret til en tag av Papicolor kartong og knytt en søt bamsecharm i toppen med tynn hamp.


 Jeg har ikke noe bildemotiv på dette kortet, men har valgt en søt tekst fra Kort&Godt sin stempelplate M-270. Jeg har stemplet på kraftkartong og embosset i hvitt med Cosmic Shimmer Detail Embossing Powder. Bladgrenene jeg har pyntet med er wooden embellishments fra Studiolight, og disse har jeg embosset med Frantage. Øvrig pynt er chipboard fra Wycinanka og Blomster fra Prima. Sistnevnte har fått noen strøk her og der med hvit akryl fra Amsterdam.

Produkter fra Studiolight, Marabu, Papicolor, Cosmic Shimmer og Amsterdam distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en nydelig dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.