søndag 18. mars 2018

Førstehjelpsskrin for nygifte

Hei!

I dag kommer det ett bilderas av disse koffertene jeg har dekorert! De er førstehjelpsskrin til nygifte. En skikkelig artig greie å gi til de som skal gifte seg!


Først ut er den minste kofferten. Kofferten er opprinnelig med hjerter, jeg har bare malt den med ett strøk gesso for å tone ned fargene. Den er dekorert med mønsterark, blomster, snurrer, bærpynt, diamantformet dråpe, rammestempel og rammedies fra Kort og Godt. Sommerfuglene er også fra ett klippeark fra Kort og Godt. Ellers har jeg pyntet med kakeserviett, og under der er mønsterarket stanset ut med en rammedies fra Marianne Design. Brudeparet er en chipboard fra Wycinanka. 



På innsiden av lokket er det ett stempel fra Kort og Godt.

Innholdet i koffertene kommer nederst i innlegget!


Den nest største kofferten er også dekorert med produkter fra Kort og Godt. Blomster, snurrer, bærpynt, diamantformet dråpe sommerfugler, stempelramme og rammedies. Amor er chipboard fra Wycinanka. 




Den største kofferten er dekorert med mønsterark fra Papirdesign. Diverse blomster, bærpynt fra Kort og Godt, kakeservietter, chipboard fra Wycinanka, hvite blader fra I am roses.





Tips til innholdet fant jeg i DENNE bloggen.

Jeg tok ikke med alt, og la til noen selv. Som f.eks 

Frisk pust: brukes når morgenånden er for ille og ved langdryg smasking 

Leppesmurning: Ved overdreven bruk av frisk pust 

Disse var kjempegøye å lage! Håper du ble inspirert til å prøve selv :) 

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.