lørdag 24. mars 2018

Pyntet toffifee til påske

I dag har jeg lyst til å vise dere noen toffifee-esker jeg har pyntet til påske. På alle eskene har jeg brukt nydelige mønsterark fra Papirdesign. De er fra en tidligere kolleksjon som heter "God påske".

På den første esken har jeg brukt selve mønsteret på papiret som motiv. Jeg har fremhevet det ved hjelp av en chipboardramme fra Wycinanka. Jeg har pyntet med blomster fra blant annet I am Roses og Papirdesign, og en button fra Magic Monday.


På den neste esken har jeg stanset ut et motiv fra samme mønsterark som jeg brukte på den første esken. Jeg har fremhevet motivet med en dobbel chipboardramme fra Wycinanka. Jeg har pyntet med en halvperler og en påskelilje fra Papirdesign, samt #stempler fra Staz.


På denne esken har brukt et digitalt motiv fra Tania Design. Blomstene er fra I am Roses og halvperlene fra Papirdesign.


På denne esken har jeg også brukt et digitalt motiv fra Tania Design.  Vimplene er stanset ut med en dies fra Papirdesign. Jeg har pyntet med blomster fra Papirdesign og Wild Orchid Crafts, halvperler fra Papirdesign og #stempler fra Staz.


Produkter fra Staz forhandles via Global Hobby og Kunst.

God påske alle sammen!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.