tirsdag 27. mars 2018

Mammas hjerteknuser

Med en liten skatt i huset, blir det mange bilder om dagen. Så klart må minstemann også få sitt eget album, så her gjelder det å henge med og scrappe layouts av blinkskuddene.


Jeg har srappet LO på egenlaget bakgrunn: Hvit kraft kartong fra Papicolor som base. Den har jeg grunnet med gesso, før jeg har lekt meg med Marabu Mixed Media Art Sprayer og Art Crayons. Jeg har brukt flere ulike teknikker som spruting, splatting, dabbing med svamp og stensil, gnikking med fingre og pensel. Jeg har også lagt på elementer med hvit paste.


Hjertet er klippet for hånd, også dette i hvit kraft kartong. Deretter har jeg surret det med sort sytråd. Dekoren består av chipboard som er malt  / dabbet med svamp og gesso, litt dots og den søte "junior" tagen er en klesmerkelapp ;)


Produkter fra Marabu og Papicolor føres via Global Hobby og Kunst.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.