torsdag 22. mars 2018

Bursdagskort til smågutter

I dag har jeg to enkle bursdagskort å vise dere. Disse er laget med noen søte små gutter i tankene, og passer fra de minste og opp til de ganske store ;)


Jeg har tatt utgangspunkt i en kjempe søt stempelplate fra Kort og Godt: M-376.
Med hvit papirpose som base, har jeg laget to like kort med mønsterark fra Papirdesign. Jeg har også brukt sølvfarget bølgepapp fra Folia bak motivene, for å skape litt dybde og effekt. Alle paneler er svertet i kantene.


Her har jeg punchet toppen med stjernepunch. Motivene er stemplet på mønsterark og klippet ut, før de ble limt på med blå vokset bomullstråd fra Kort og Godt. Dette for å skape illusjon av ballonger.
Jeg har brukt vokset bomullstråd på toppen av kortet også. 


Innsiden har jeg beholdt enkel, med god skriveplass.


Kort nr to har fått tekst i fokus, og enkel dekor i form av en sløyfe i vokset bomullstråd og litt stjerner og dots fra Marianne Design.


Produkter fra Folia og Marianne Design, føres via Global Hobby og Kunst.





3 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.