fredag 13. april 2018

Dåpskort



Jeg har laget et dåpskort med mønsterark fra Papirdesign og hvit kartong fra Papicolor.

Formen på kortet har jeg laget med dies fra Marianne Design, LR0517 Anja's flower demi circle. En enkel løsning for å gi kortet et mer spennende uttrykk enn et vanlig firkantet dobbeltbrettet kort.

Dåpskjole og lue er stanset ut med dies fra Cottage Cutz.

Doilien bak kjolen er stanset ut med die fra Marianne Design, CR1201 Circles.

"til dåpsbarnet" er stemplet med stempel fra Kort og Godt.





Kortet skulle ha pengelomme og den ahr jeg laget med die fra Ebay. Teksten jeg har dekorert lommen med er et nydelig stempel fra Papirdesign.



Jeg har også laget et dåpskort uten særlig pynt og krimskrams jeg tenkte vise dere.



Kortet er laget med Papicolor hvit kraft kartong.

Mønsterark fra Marianne Design, motiv fra Studolight og chipboard fra Wycinanka.

Teksten er printet og sløyfe stanset ut med die fra Marianne Design, LR0447 Bow & Ribbon.



Produkter fra Papicolor og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.