søndag 22. april 2018

To julegaver i boks

Jeg lager gjerne masse til jul, og da er det greit å spre produksjonen litt utover månedene. På den måten går jeg ikke lei. Så ja, jeg er allerede i gang med juleforberedelser, og jeg koser meg ;-) 

Det første prosjektet mitt i innlegget her er, en pyntet tom emballasje jeg har arvet fra ei venninne. Denne har inneholdt en parfyme og er en solid eske med magnetlukking. 

Valgte å beholde den sort, og dekorerte med juleark fra Studiolight. Hjertemotivet er en del av mønsterarket. 

Teksten er en chipboard som jeg har dabbet med snøeffekt. Blomster fra Wild Orchid Crafts.


Teksten på innsiden av lokket har jeg stemplet med et stempel jeg har laget med Imagepak stempelmaskin. 


I boksen har jeg lagt en julekule med Bestemor-tekst. Har børstet støvet av Silhouette Cameo som jeg handlet brukt i fjor høst. "Bestemor" er skåret ut i gullfarget vinyl. Julekulen har jeg også fylt med røde fjær. 


Boks nr to er en metallboks som har inneholdt pistasjenøtter.

Jeg har gledd boksen med samme type mønsterark som boksen over.



Lokket har jeg pyntet opp med stempeltekst fra Papirdesign og diecut fra Marianne Design, CR1251 Tinys hearts.



Hjertene i mønsterarket er pynt nok i seg selv. Jeg har kun hengt på en God Jul-charm i tillegg.





I denne esken har jeg for anledningen puttet et julehjerte, med teksten Bestemor Aud i glitrende vinyl.






Produkter fra Studiolight distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Jeg er ikke i jule-scrappemodus på denne tiden av året.
    Disse ble super-søte og flotte! :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.