onsdag 4. april 2018

LO med drodle-bakgrunn

Noen ganger popper det opp nye ideer i hodet mitt og jeg begir meg stadig utpå ting jeg egentlig ikke kan. Denne gangen hadde jeg en ide om å drodleog tegne på bakgrunnen. Jeg har brukt Sakura Pigma Micron-penner til dette. De kommer blant annet i sett med 9 ulike farger og det det settet jeg har brukt.

Jeg har tegnet opp sirkler i ulike størrelser på bakgrunnen. Enkelte av sirklene er bevisst laget ganske ujevne for å skape litt mindre "system" i all drodlingen. Deretter startet jeg å drodle med ulike mønstre og fasonger i hver av sirklene. Tilslutt fargela jeg der jeg hadde lyst til det, i litt ulike farger. 


Pennene er veldig gode å drodle med og gir et veldig fint resultat.

Feltene er fargelagt litt "grovt". Dette gir et litt mer røft uttrykk.

Bokstavene er klippet ut etter at jeg tegnet de opp med Micron-pennen.

Jeg har pyntet med noen blomster i matchende farger,


Produkter fra Sakura Pigma Micron distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

2 kommentarer:

  1. Oi, så flink du har vært! Det der må ha vært litt av en jobb! 👍😊

    SvarSlett
  2. Fine linjer, helt herlig layout <3

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.