tirsdag 8. januar 2019

Bursdagskort i rosa og grønt

Heisann!

I dag vil jeg dele et bursdagskort med dere.
Basen er brettet av Papicolor kraft kartong i hvitt, mønsterarkene er fra ulike Studio Light blokker. Jeg har valset en falsk søm langs kantene. Feltet i midten er en lekker digital fil fra I Love Digi Designs som heter Grandma&Grandpa. Jeg har klippet den ut for hånd og limt den på kortet med 3D puter. Jeg har stukket osteklut innunder for en litt mykere overgang til mønsterarkene.


Teksten er stanset ut med en die fra Papirdesign i perlemorskartong fra Papicolor. Grenene er stanset ut med en Sizzix die i den samme perlemorskartongen samt vellum. Alle blomstene kommer fra I Am roses og halvperlene er fra Staz. De pittesmå hjertene er fra "negativen" til en rammedie fra Papirdesign, og er stanset ut i glittermosgummi fra Folia.

 Inni kortet har jeg pyntet en side, og latt en stå tom til skrivefelt. Her har jeg brukt den samme digitale filen som på forsiden, men i en mindre versjon. Jeg har klippet den ut og stemplet en fin tekst fra Kort&Godt i midten.

Produkter fra Papicolor, Studio Light, Sizzix, Staz og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en fin dag!



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.