tirsdag 22. januar 2019

Ut på tur - LO

Hei og hopp!
I dag vil jeg dele en layout med dere.
Mønsterarkene jeg har brukt kommer fra Studio Light - Winter Days. En herlig kolleksjon i naturfarger ispedd litt rosa.

Jeg har brukt et bakgrunnsark i nøytrale farger og mattet bildene med et av de rosa arkene fra kolleksjonen. For å hente inn litt av det blå i bildene brukte jeg Marabu Mixed Media Art Sprays i fargene sky-blue og gentian. Jeg grunnet med Marabu gesso før jeg tilførte farge. Jeg sprayet på plastemballasje og dabbet den mot bakgrunnen til jeg var fornøyd. Jeg har holdt layouten ganske enkel hva pynt angår: bygget opp med litt diverse papirpynt fra KaiserCraft og enamel "dotter" fra Marianne Design.

Jeg har drodlet litt her og der langs ytterkantene av layputen med Sakura Pigma Micron penn.

Produkter fra Studio Light, Marabu, Marianne Design og Sakura distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne din nærmeste forhandler.

 Ønsker dere en nydelig vinterdag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.