fredag 18. januar 2019

Velkommen til verden du dyrebare skatt

I dag har jeg et dåpskort/-velkommen til verden kort å vise frem. Denne gangen i tradisjonelle lyseblå toner til en liten gutt. 


Mønsterarkene er fra Papirdesign og motivet denne gangen er hverken bilde eller tekst i fokus, men en chipboard barnevogn. Vognen har jeg embosset med hvit og lyseblå frantage. 

Teksten er stemplet med clear stamp fra Kort og Godt. Jeg har pyntet med kakeserviett, hvit osteklut og lyseblå roser fra I Am Roses. I tillegg har jeg bruk nydelige lyseblå dotts fra Papirdesign.

Alle kanter er rufset og svertet, og vognen er også svertet etter å ha blitt embosset. Jeg liker veldig godt kontrasten litt sverte på kantene gir, det blir litt mer dybde i prosjektene med en gang. 

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.