torsdag 17. januar 2019

Mer inspirasjon til januar-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Favorittstil er noe jeg har erfart at stadig endrer seg og det som var min favorittstil for 2 år siden er noe helt annet enn det er nå. Jeg har blitt mer og mer glad i enkle side, med egenlagde bakgrunner. På denne LOen har jeg gjort akkurat det og bakgrunnen er laget med van Gogh akvarellmaling. Den enkle stilen fremhever også både bilde og temaet på denne LOen.

Elin:
Som Kristin nevner over her, så er favorittstilen veldig variabel også her. Men er det noe jeg like ekstra godt, og som har hengt ved over lengre tid, så er det den litt romantiske duse stilen. Jeg har laget en layout med bilde av minstemann og bestemor på tur i lag. Jeg har valgt mønsterark fra Studiolight som base, før jeg grunnet med Amsterdam transparent gesso. Jeg har sprayet litt med hjemmeblandet farge (Amsterdam Akryl + vann i liten flaske), og malt chipboardene mine i samme toner. Deretter stemplet både med sort blekk og embosset i hvitt. Litt blomster, bling og hamp er også med.

Linda:

Jeg har laget en layout til utfordringen. Det er noe av det fineste jeg vet, å få dokumentere små og store hendelser i barnas liv. Layouten er laget med lag på lag med papir og pynt, og er scrappet med lekre ark fra Studiolights nye vinterserie, "Winter days". Jag har brukt både 12x12 ark, motivark og A4-ark i samme serie. Jag har også klippet ut detaljer av noen mønsterark, for å lage litt ekstra liv i clusteren. 
Tekststripene er laget ved hjelp av skrivemaskin, og er skrevet rett på en liten restebit av et av de rosa arkene i serien. 


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.