onsdag 25. desember 2019

Blå julekort med Papirdesign

Hei og hopp!

Julekort i blåtoner er så absolutt en av mine favoritter. I dag vil jeg dele fire kort i 4"x6" størrelse med herlige mønsterark fra Papirdesign - Julenatt i nettopp blått! Alle kortbasene er brettet av kraftkartong fra Papicolor, i enten natur eller hvit.

På det første kortet har jeg brukt arkene Julemorgen og Juleglede. Jeg har stanset ut stjernemønsteret med die fra Papirdesign og limt motivet oppå.

Teksten er fra Norsk Stempelblad og er stanset ut med en 1" punch, og på toppen har den fått et epoxy-klistremerke. Pyntet med en søt liten blonde"duk", glitterstjerner og halvperler fra Staz.

 Det andre kortet har samme oppsett og samme mønsterark, bare omvendt rekkefølge for å passe motivet bedre.

 Teksten er en trefigur fra Papirdesign som jeg har malt hvit med Marabu gesso. Hvit julestjerne fra Papirdesign, blå blomst fra I Am Roses. Granbar stanset ut i hvit bølgepapp fra Folia med die fra Papirdesign.

 På det tredje kortet har jeg brukt begge sider av arket Skitur sammen med sølvfarget glitterkartong. Både tekst og dies som er brukt er fra Papirdesign.

Teksten er stemplet på sort kartong fra Papicolor og embosset i hvitt Cosmic Shimmer Details embossingpulver. Snurreblomsten er fra Kort&Godt.

Fjerde og siste kort ut for i dag. Har brukt arkene Skitur og Julenatt. 

Både tekst og ramme er stanset ut med dies fra Papirdesign, i henholdsvis glitterkartong og bølgepapp fra Folia.

Produkter fra Papicolor, Marabu, Folia og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Hva er din farvoritt farge eller fargekombinasjon til julekort?

Ønsker dere en kreativ dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.