fredag 20. desember 2019

Gavepose



Jeg har pyntet en papirpose med flat bunn og laget en klaff med en ny flott die fra Marianne design.




Motivet er et stempel fra Studio Light som jeg har embosset før jeg fargela dette med Marabu art spray. Fant den rødfargen jeg ønsket i en av sprayene, og da var det bare å dyppe en pensel i flasken og male i vei.



Noen av detaljene har jeg fremhevet med litt glitter.
Produkter fra Marabu, Cosmic ShimmerMarianne Design,Fabriano, og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Dette prosjektet kan også sees i bloggen deres. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.