søndag 15. desember 2019

Tre konvoluttkort til jul

Hei og hopp!

Jeg har fått litt dilla på å lage kort på/med konvolutter med snurrelukking, og synes disse er spesielt koselige til jul. Det blir jo i praksis som et posekort, med et skrivefelt gjemt inni.
I dag vil jeg dele tre slike kort med dere.

Konvoluttene jeg har brukt på disse kortene måler rett i underkant av 5"x7", og gir en stor fin flate for pynting. Jeg har brukt mønsterark og motiver fra Studio Light på alle kortene, men pyntet dem ganske ulikt.

Første kort ut. Her har jeg limt en bred blonde over det turkise mønsterarket, og surret noen runder med hyssing rundt.

 Julestjerne fra Papirdesign. Chipboard fra Scrapiniec.

 Teksten er stanset ut med en die fra Papirdesign i Best Creation glitterkartong. Stjernene er også stanset ut med die fra Papirdesign, disse i Folia bølgepapp.

 Neste kort, med et skjønt ekorn-motiv. Bak motivet har jeg bygget opp med en kaffefarget kakeserviett og en ramme stanset ut med Papirdesign die i hvit bølgepapp fra Folia.

Hvite julestjerner fra Papirdesign, samt diverse pyntebær/bling er eneste pynt her. Teksten er stanset ut i glitterkartong fra Best Creation med die fra Papirdesign. 

 Siste kort ut i dag. Snøkrystallene er stanset ut med dies fra Studio Light.

Teksten er chipboard fra Wycinanka. 
 Slik ser kortene ut bak.

Produkter fra Studio Light, Folia og Best Creation distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Ønsker dere en nydelig dag!

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.