søndag 29. desember 2019

Hjemmelagde julegaver


Jeg synes det er veldig koselig å kunne lage hjemmelagde, personlige gaver til jul og bursdager. I dag vil jeg vise noen av julegavene som havnet under trærne. Jeg har brukt lekre motiver fra InkFive, en digital butikk på etsy. Disse har jeg printet på kartong, og deretter klippet ut. Den grå pakken har en liten tekststripe fra Papirdesign med juletekst på, for å holde gavebåndet på plass.


Den første julegaven i år ble en kopp. Tegningen på koppen har min yngste sønn tegnet, "Mamma Mø og selveste Kråka". Denne scannet jeg inn, og sublimerte deretter på koppen. Bak figurene har jeg en blå "sky" som kommer fra det digitale settet fra InkFive. Utstyr for sublimering får du kjøpt hos Creativeart.no.
Her har de alt du trenger for å komme i gang med vinyl og sublimering, og en helt fantastisk kundeservice!



Jeg er glad i å sy, så til to små sjarmtroll ble det pannebånd. Her har jeg brukt svart vinyl som skygge, og lagt refleksvinyl oppå. En helt super måte å sørge for at de blir sett i mørket. All vinyl jeg har brukt, kommer også fra Creativeart.no


Niesa mi fikk en sovemaske. Hun studerer i Trondhjem for tida, og det blir voldsomt lange kvelder (og netter), så da tenkte jeg det var fint at hun kunne få en påminner om at hun må hvile også.


Til sist ble det en foret lue til nevøen min, også denne med refleksvinyl på. Dersom du har lyst å komme i gang med vinyl eller sublimering, anbefaler jeg deg å ta kontakt med CreativeArt, de er utrolig hjelpsomme med alle spørsmål du måtte ha. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.