torsdag 19. desember 2019

Julekort i brun- og turkistoner

Hei og hopp!

I dag vil jeg dele to julekort med dere.
Alle mønsterark og motiv kommer fra Studio Light, og kartong fra Papicolor.

Det første kortet måler 4"x8". Den store snøkrystallen bak motivet er stanset ut med en die fra Studio Light, de små er stanset ut med dies fra Marianne Design.

Teksten er stanset ut i Folia glittermosgummi med en die fra Papirdesign, og jeg har klippet den i to før jeg limte den på kortet.

 Hvite julestjerner fra Papirdesign.

 Det andre kortet måler 4"x6". Jeg har brukt et motiv fra Studio Light her også, men det er teksten som har hovedfokus. Teksten er et stempel fra Papirdesign som jeg har stemplet og embosset i hvitt med Cosmic Shimmer Detail embossingpulver. Både den store snøkrystallen bak, samt alle de små, er stanset ut med ulike dies fra Marianne Design. Lyse blå halvperler fra Staz.

Produkter fra Papicolor, Studio Light, Marianne Design, Folia, Cosmic Shimmer og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Ønsker dere en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.