fredag 10. april 2020

God påske



Jeg hadde lyst til å sende en liten påskehilsen til noen av venninnene mine i denne merkelige tiden vi er inne i. Merkelig, og samtidig kom påska i år også, og med mulighet til å kose seg litt ekstra.  Etter å ha sett disse herlige påskeposene hos Hilde Røisehagen, måtte jeg prøve meg på noen slike. 

Veldig koselige å lage.

Jeg laget mine på flate papirposer, altså uten bunn slik at disse ikke står, men jeg kan legge en hilsen i de.

Jeg har brukt ferdige tags fra Staz og pyntet med stempeltekst fra Papirdesign.





Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light. Detaljer som værhår og glimt i øyet, er tegnet på med svart og hvit tusj fra Sakura. 

Produkter Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.