onsdag 22. april 2020

Nyter livet - Layout


Sommeren er årets høydepunkt her i familien. Sol og varme, masse bading, og å kunne bare kjenne på hvor deilig det er å bo på Sørlandet, det er noe de fleste i familien setter pris på. Det ser jeg også når jeg ser gjennom albumene, det er atskillig flere sider med sommerbilder enn de andre tre årstidene til sammen. I dag har jeg scrappet et bilde fra en badetur til favorittplasser vår. Guttungen lå og fløt i vannet og bare nøt livet i lange tider, skikkelig sommeridyll.


Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign, disse arkene sammen, er en av mine favorittkombinasjoner av ark. Jeg elsker de turkise fargene mot treverkarket. På bakgrunnen har jeg brukt distress oxide sammen med stensiler, for å lage bakgrunner. Jeg har deretter sprutet med hvit spray.


Jeg har stanset ut "bærkvist", en die fra Papirdesign, i kraft-kartong fra Papicolor, og brukt som pynt sammen med blomstene. Ellers har jeg pyntet med forskjellige washitape. De tynne svarte tapene kommer fra StudioLight, og er utrolig lekre og anvendelige. Tittelen er stanset ut i svart mosgummi.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.