fredag 17. april 2020

Mer inspirasjon til april-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Dette posekortet har jeg laget med utgangspunkt i en brun papirpose. Mønsterarkene er fra Studio Light. Motivet av jenta er en topper fra Felicita Design. jeg har klippet rundt.  

Kjære konfirmant-teksten er en die Papirdesign, og ble dessverre ikke så godt synlig på bildet. 

Blonden på høyre side er stanset ut med en Marianne Design die, LR0637 Anjas mix and match edge. 

De engelske tekstene jeg har pyntet med er washi tape fra Studio Light.

Produkter fra Marianne Design og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Katrine:
Jeg har laget et kort i en litt røff lag-på-lag stil med maritimt tema.

Basen til kortet er en konvolutt med snurrelukking bak. Mønsterarkene er en fin miks av Studio Light og Papirdesign, motivet er også fra Studio Light. Jeg har stort sett brukt rester her, som jeg har revet og rufset langs kantene. I miksen har jeg også brukt strie, en tag, gammel bokside og washi tape.

 Jeg har klæsjet på litt maling hist og her for et enda litt røffere uttrykk. Jeg har brukt Amsterdam akrylmaling i fargene Ultramarine og Turqoise Green. Jeg har brukt et stempelsett fra Marianne Design og stemplet opp tauet og skjellet for så å klippe ut. Øvrig pynt er papirpynt fra Studio Light og hvite enamel dots fra Marianne Design.


Ann Kristin:
Her har jeg dekorert en tag, med lag på lag med mønsterark fra StudioLight! Tekst og motiv er fra en stempelplate fra Kort og Godt, og jeg bare digger den teksten der! Den kule stjerneknappen i tre, er også fra Kort og Godt!


"Gratulerer" er en clear sticker fra Papirdesign. De gule flekkene er der fordi jeg hadde gule malingsrester på fingrene når jeg skulle sette den på. Men det funket bra det! LOL!  Dottene er også fra Papirdesign!


Hege:
Jeg har laget et bursdagskort med den nye papirserien til Papirdesign: Håpefull. Kortet er brettet i hvit kartong fra Papicolor. Den svarte kartongen og kraftkartongen jeg har brukt er også fra Papicolor. Teksten er stempel fra Papirdesign - Frihet og jeg syns den passet utrolig godt i disse tider. Klistremerket, button og rosene er også fra Papirdesign. Tag og perlehjertet er fra Staz. Lagene er limt på med 1mm 3D puter fra Staz.



Inni kortet har jeg stanset ut en tekst med dies fra Papirdesign. Jeg har brukt bølgepapp fra Folia.


Tekststempelet på denne siden er også fra Papirdesign - frihet.


På baksiden har jeg stemplet med et "håndlaget av" stempel fra Kort og Godt. Koselig å kunne sette signaturen sin på kortet. 

Papicolor og Staz forhandles av Global Hobby og Kunst



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.