søndag 21. juni 2020

Alkohol Ink bakgrunner, tips til bruk - Del 3

Hei!

Jeg har eksperimentert og lekt meg med Alkohol Ink fra Marabu, og vil gjerne dele noen tips til forskjellige bruksområder for de ferdige bakgrunnene man lager. I dagens innlegg deler jeg den tredje av fire ideer til bruk.

Jeg har brukt det herlige settet som du kan se på bildet under her, som inneholder fargene magenta, lemon og caribbean. Med i pakken er det også en permanent tusj med to tupper og 5 stk spesialpapir. Jeg har i tillegg brukt en gammel blending soloution. Marabu har sitt eget tilsvarende produkt som heter Extender.

I dagens eksempel skal jeg bruke en bakgrunn i regnbuefarger. For å lage den brukte jeg alle tre fargene i settet. Jeg påførte de på arket med litt mellomrom mellom. Så dryppet jeg litt blending solution i mellomrommet mellom fargene og lot de gli litt i hverandre og blandes til nye farger. Denne bakgrunnen vil jeg bruke sammen med et stempel jeg synes passer fint til.


Både stempelet og diesen jeg har stanset ut med kommer fra Papirdesign. Denne teksten vil jeg bruke på et kort.


For å bygge opp under temaet i teksten har jeg brukt en stjernestensil på bakgrunnen sammen med Marabu akryl mousse. Jeg har deretter malt over det med Marabu Art Spray i gull, og skriblet rundt enkelte stjerner og kanten rundt med Sakura gelly roll penn i sort. Sort og hvit kartong fra Papicolor.


Pyntet med enamel dots i matchende regnbuefarger, samt paljettstjerner i gull.


Produkter fra Marabu og Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.
Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Følg med videre for flere tips fremover!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.