lørdag 13. juni 2020

Kort med egenfarget papp

Jeg synes det er gøy å leke meg med farger og denne gangen farget jeg selv en tykk papplate. Jeg har brukt deler av den på disse to kortene.

Papplaten er tykk, samme tykkelse som en pappeske. Jeg har først limt på et tynt collage-ark fra Studio Light. Deretter brukte jeg ulike farger Amstaredam-maling og la oppå. Disse fargene dro jeg utover med et gammelt bankkort. 


Stjernen er stanset ut med en die fra Sizzix. På bakgrunnen har jeg lagt på Marabu Akrylmousse.

På dette kortet er hele bakgrunnen fra pappen jeg farget. Splæsjene midt på er stanset ut av en die fra Papirdesign. Teksten er et stempel fra Papirdesign. Dotsene er også fra Papirdesign.

Produkter fra Studio Light og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.