torsdag 18. juni 2020

Inspirert av Raquel Bowman - Layout

Noen ganger kan man trenge en utfordring for å komme i gang med å scrappe. Jeg ble utfordret av en av de andre i Scrappelyst til å la meg inspirere av en nydelig layout laget av Raquel Bowman:


Det var en layout jeg likte veldig godt og som passet meg perfekt både i stil, oppsett og farger. Jeg valgte derfor å ikke bare la meg inspirere av-, men "lifte"  Raquel Bowmans layout. Jeg har vært tro mot oppsettet hennes og latt meg inspirere av de duse fargetonene hun har brukt. Mange av pynteelementene er også de samme. Tusen takk for inspirasjonen og lånet Raquel Bowman.

Her ser dere min layout:


Jeg har brukt hvit kraftkartong fra Papicolor som bakgrunn, sammen med et nydelig mønsterark fra Papirdesign sin kolleksjon "Håpefull". De øvrige mønsterarkene jeg har brukt er fra samme kolleksjon, mens den hvite tagen er fra Staz.

Første del av tittelen er stanset ut med alfabetdies fra Sizzix, mens klistremerkebokstavene er fra Papirdesign. Jeg har pyntet med blant annet klistremerker, dotter og button fra Papirdesign. Duggdråper og blondehjerte er fra Staz.


Produkter fra Papicolor, Sizzix og Staz forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.