mandag 15. juni 2020

Konfirmasjonskort til gutt



I dag vil jeg vise et par kort til konfirmanter i maskulin stil. Jeg har brukt resteark på begge kortene. Jeg pleier kutte ut papiret bak clusterne på layouter jeg lager, dersom biten blir stor nok. Da kan jeg bruke den biten til kort eller andre småprosjekter senere. Og begge disse kortene er laget med slike utkuttede biter med mønsterark. Mønsterarkene kommer fra Papirdesign og StudioLight.


På det første kortet har jeg brukt akvarellmaling fra van Gogh på bakgrunnen, før jeg har hatt på motiv og pynt. Hønsenettingen er en die fra Studiolight, og tagen er fra Staz. På innsiden har jeg laget en pengelomme ved hjelp av en die fra Studiolight essentials-serie. Jeg har brukt noen av trekantene som stanses ut, som pynt på skrivefeltet på motsatt side.



På kort nr to har jeg brukt en utstanset konfirmanttekst som hovedmotiv. Bak har jeg stemplet og brukt litt akvarellmaling. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin.
Inni kortet har jeg pyntet med en tekst fra Papirdesigns stempelplate "Mot", og laget et pengebelte til å feste pengeseddel i.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.