onsdag 7. august 2024

Brettekort til konfirmant

 Dette kortet er laget i 15cm*15cm av grå perlemor kartong. Kortet har jeg brettet etter inspirasjon fra nancy.scrapymas. Dette kan kanskje se avansert ut, men er i realiteten meget enkelt. 

Du kan se en filmsnutt på Instagram av kortet mitt. 

Jeg har laget et magebelte til kortet for å holde det godt sammen. 

 Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 143 og nr 154. Printet på fotopapir og stanset ut med dies fra Papirdesign.

Mønsterarkene, klistremerkene og øvrige dies jeg har benyttet er også fra Papirdesign.

Sølvfarget metallkartong benyttet på "konfirmant"-teksten er fra Marianne Design.


Når kortet brettes opp så folder det seg ut til totalt 30*30 cm. Et flott format dersom du ønsker et kort med flere bilder, tekster eller skrivefelt. 


Inne i kortet har jeg plassert en liten lomme til pengegave:


Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.