torsdag 29. august 2024

Konfirmantkort til jente

 I dag vil jeg dele et konfirmasjonskort tl jente. 

Kortet måler 5,5 x 5,5 inch.

Motivet jeg har brukt er fra WJensenDesign, motivark nr. 292. Motivet er skrevet ut på fotopapir og stanset ut med sirkeldies fra Papirdesign

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, Marianne Design og UHK Gallery.  Jeg har stanset ut en doily, samt vimpler med dies fra Papirdesign. Tagen er ferdigkjøpt fra Panduro.

Tekstdiesene er fra Papirdesign, mens klistremerketekstene er fra Kort og Godt.

Jeg har pyntet med dotter.



På innsiden av kortet har jeg brukt mønsterark som matcher forsiden.
Jeg har stemplet med et tekststempel fra Papirdesign på en ferdigkjøpt tag.
Tekstklistremerket er også fra Papirdesign.



Tekstfeltet er stanset ut med sirkeldies fra Papirdesign. Stempelteksten er også fra Papirdesign
Treverksarket er fra Studio Light. 


Ha en fin dag. 

Hilsen Hege. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.