søndag 18. august 2024

Gratulerer konfirmant - tema basketball

 I dag vil jeg vise et konfirmantkort laget til en gutt som driver med basketball. Selve kortet er en ferdigkjøpt base, som jeg har tilpasset størrelsen på.

Jeg har kombinert mønsterark fra Papirdesign og Studio Light og motivet er fra WJensenDesign, motivark nr. 307. Motivet er skrevet ut på fotopapir, stanset ut med sekskantdies og montert på en matte av mønsterark. 

"Gratulerer" og "Konfirmant" er stanset ut med dies fra Papirdesign. Tekstklistremerkene og dottene er også fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med en chipboardpil og puffy stjerner. 

Innsiden er dekorert med samme mønsterark som på forsiden. 
Tekststempelet jeg har brukt er en av mine favoritter og kommer fra Kort og Godt. 
Dottene er fra Papirdesign


Teksten på denne siden er et stempel fra Papirdesign


Ha en kreativ dag alle sammen.

Hilsen Hege. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.