lørdag 17. august 2024

Mer inspirasjon til sommerutfordringen for juli og august

  Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:  


Dette kortet er laget i 15cm*15cm av kraft kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 344. Printet på silkematt kartong og stanset ut med dies fra Marianne Design. 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstdie og tekstklistremerker er fra Papirdesign.

Detaljer av brun glitterkartong gir litt ekstra pynt og dimensjon til kortet. 

Epoxydotter fra Marianne Design. 

Det trekantede mønsterarket inne i kortet er limt slik at det danner en lomme. 


Hege:

Det er koselig å gå på tur sommerstid. 
Bildene på layouten jeg har laget som inspirasjonsbidrag til sommerutfordringen derimot er fra tidlig på våren, mens vi ennå lengtet etter sol og varme (eller hvert fall varme).

Jeg har brukt mønsterark, klistremerkebokstaver, klistremerketekster og dotter fra Papirdesign.
Ellers rub-ons og diverse fra 49 and Market.




Ark, klistremerker, bunad og tekstdie er fra Papirdesign, doilydie fra Prima og blomster fra Wil orchid crafts (og Papirdesign). Har fått brukt en del resteark på dette kortet, det er kjekt :-) Vesten på bunaden er stanset ut fra et ark av Maja Design. Bling fra Kort ot Godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.