torsdag 1. august 2024

Mer inspirasjon til sommerutfordringen for juli og august

  Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.
 
Katrine:
Jeg fortsetter sommerutfordringen vår, hvor alt er lov, med juleprosjekter.
Denne gangen en pakkelapp.
 
Jeg har brukt kvadratisk frimerke-dies fra Simple&Basic til å stanse ut basen i grønn bølgepapp. På rester av kraft-kartong har jeg brukt akryl mousse over en Tim Holtz stensil med trær. Koppen er klippet ut av et Studio Light motivark, blomsten fra et P13 klippeark. Utstansede granbar og tekst er fra Papirdesign. Splættet med hvit Amsterdam akrylic ink for prikken over i'en.
 




Kristin:
Jeg har denne gangen laget to veldig enkle, men sommerlige tags. Tagsene har en sølvfarget overflate, noe som gir de litt ekstra dekor i seg selv. Jeg har klippet ut blomster og sommerfugler fra et klippeark fra Papirdesign og limt fast som pynt. Enkelt og greit.

Wenche:


 Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 315. Printet på fotopapir til dette kortet. Rammen er stanset ut med die kjøpt via Temu. 

Jeg har brukt mønsterark fra restebunken.

Tekstdie jeg har brukt er fra Papirdesign.

Glitrende epoxyhjerter er fra Marianne Design. Metallblomsten fant jeg i restekassen. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.