tirsdag 20. mai 2014

Mer inspirasjon til mai-utfordringen

Midtveis ut i månedutfordringen vil vi fremover minne dere på pågående utfordring og vi vil komme med mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER


Ann Kristin:
I år kom våren veldig tidlig hos oss. Allerede 16.mars kunne vi drive ute i hagen med hagearbeid. Våren er en herlig årstid! Mønsterarkene fra Studiotekturek, med sine friske farger, passet så godt til dette temaet. Noe av det jeg valgte å pynte med, er de kule dottene til Papirdesign som bare popper frem på siden.




Hege:
"Vår" er blomster som spirer, fugler som synger og lam som breker, men et like sikkert vårtegn er tivoli på torget og "glade maidager".  Jeg har laget en LO av guttene mine, som kjører karusell.  Jeg har brukt herlige fargeglade papirer fra StudioTekturek, som passet perfekt til tivolibildet mitt.  Jeg har også brukt stempel og dotter fra Papirdesign.


Katrine:
Vår og påske henger sammen for meg. En koselig tid med sol (forhåpentligvis), blomster og fuglesang. Jeg har kledd et egg med gammelt avispapir og gesso, og pyntet med blomster, utstansede blader, perler og chipboard. Sistnevnte er av merket Wycinanka, som føres av Global Hobby og Kunst. Hvorfor ikke ta med seg egget som dekorasjon utover våren?



 
Wenche:

Når jeg satt og tenkte på oppgaveteksten så kom jeg frem til at vår kan tolkes til glade farger, uteaktivitet og konfirmasjon, derav mitt bidrag, som ble et konfirmasjonskort i gladfarger til skate-gutt.
Motivet er stemplet med clearstamp fra Staz, mønsterark fra Studiolight, stjerner stanset ut med Marianne Design Dies, chipboardstjerner fra Wycinanka og en herlig sprek washitape øverst på tagen i posekortet. Alt dette føres i Norge via Global Hobby og Kunst. I tillegg har jeg brukt fargerike, herlige dotter fra Papirdesign.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.