fredag 28. november 2014

Project Life - Uke 14

Denne gangen har jeg en blå project life side jeg vil vise dere.
Det er min absolutte favoritt farge, i nesten alle nyanser, og er derfor en farge jeg bruker mye.
Men det er ikke ofte jeg lager en såå blå side som denne ;)
Tingen er bare det at jeg forelsket meg helt i disse PL-kortene ♥



Ukes kortet har jeg pyntet med washi tape og wood veener figurer.
Fonten heter Aleo. Datoene har jeg stemplet på med date-stamp. 


Dette kortet har jeg pyntet med stempel og dotter.
Det er ikke alltid så mye som skal til for å sette ditt eget preg på PL-kortene :)

Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥



4 kommentarer:

  1. Kjempefin PL side...likte veldig godt farger og papirvalg :D

    SvarSlett
  2. Så flott PL-side du har laget igjen, Kristine!! Og så den lille sjarmøren, da :)

    SvarSlett
  3. Dette bi bra, du e kjempeflink

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.