tirsdag 17. mars 2015

Mer inspirasjon til mars-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.
Denne gangen har jeg valgt et bilde av eldste hardhausen, som dessverre har hatt en lei uvane av å brekke tenner. Bakgrunnsarket kommer fra Studio Tekturek. Jeg har brukt stensiler, blekk og modelling paste på bakgrunnen, og deretter brukt småark bak bildet. Papirservietten kommer fra Papirdesign.


Jeg har laget en kort med gult som hovedfarge. På kortet har jeg brukt mønsterpapir og motiv fra Marianne Design som forhandles av Global Hobby og Kunst. Lysekronen er en chipboard og sirkelen med teksten "Believe" er et stempel. Begge deler er fra Wycinanka. De små gule rosene er fra Papirdesign.




Gult er faktisk RÅKULT! For en GLAD farge! Jeg koste meg ordentlig når jeg laget denne layouten! Ingenting er som å grise rundt med forskjellige medium og maling. For så å kombinere det med gøyal pynt og herlige bilder ♥ Jeg har brukt et mønsterark fra Papirdesign som base for min layout. Chipboarden jeg har brukt er fra Wycinanka som Global Hobby og Kunst er forhandler for.

Jeg har pyntet opp en melkehjerteboks i ekte påskestil! Duse gule papirer kler meg best. Den kule påskeharen og rammen er fra Wycinanka, spritet opp med frantage. Blomstene er fra I Am Roses.

 

1 kommentar:

  1. Her var det jammen meg mye flott, gul inspirasjon :D
    Jeg har alltid likt gult og har scrappet noen sider i gult.....kul farge synes jeg :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.