tirsdag 10. mars 2015

Spraying av chipboards

Jeg har prøvd meg på en liten "Trinn-for-Trinn" post i dag. Jeg fikk nemlig en herlig liten chipboardpakke fra Wenche i årets adventskalender, som jeg har klødd meg litt i hode over. Til slutt kom jeg fram til at den måtte sprites opp litt, for å bli perfekt til bursdagskortet til jenta mi. Her er utgangspunktet:



Jeg letet frem litt div sprayer og gikk i gang med stor iver. Jeg brukte ulike farger på de ulike delene, for å prøve å få en mest mulig realistisk is til slutt. Ps. Lurt med hansker og en boks  å spraye i!



Jeg sprayet to runder på alle delene, men lot de tørke godt i mellom rundene. De tok fint til seg farge og bøyde seg ikke slik jeg først var redd for. Til slutt satte jeg foam puter på baksiden og monterte bitene oppå hverandre. Til slutt brukte jeg en hvit tusj med tynn spiss, til å legge på litt detaljer:


Slik ble sluttresultatet mitt, og såklart måtte den brukes på et kort snarest:


Kortet er en stor papirpose brettet i to, dekorert med papirer fra Papirdesign. Stempelet er også fra Papirdesign, og den søte rosa sløyfen er fra The Hobby House. Kortet er knytt sammen med hugsnug. Selve chipboard-isen er fra Wycinanka. Kortet ble en stor hitt hos min lille frøken, som fylte 7 år den 6 Februar :)


http://elinshobbykrok.blogspot.no/

6 kommentarer:

  1. Så lekker chipboarden ble. Nydelig kort :-)

    SvarSlett
  2. Så fin isen ble ! :D
    Jeg har aldri prøvd de mistene til Heidi Swapp....kanskje jeg skulle gjøre det :)
    Kortet ble superfint ! :)

    SvarSlett
  3. Takk for gode tips, og sluttresultatet ble lekkert.

    SvarSlett
  4. Så kult! Takk for tipset :)

    SvarSlett
  5. Skjønt kort :) Har heilt dilla på disse chipboardsane. Likar og å piffa dei opp litt :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.