søndag 8. januar 2017

Halloween i januar

Hei!
Ja, nå kommer det en LO fra fjorårets Halloween :) Man må jo ikke scrappe dette temaet i selve Halloween måneden? Jeg syntes bildet av Susanne var så kult, så da fikk jeg lyst til å lage en side!

 Man trenger jo ikke å bruke skumle, mørke mønsterark på slike sider. Her har jeg valgt å hente igjen rødfargen i kostymet og formene på bildet. Mønsterark fra Bella Boulevard passet ypperlig. Jeg fant også ut at tre like bilder ble en artig effekt på denne siden. Jeg har pyntet enkelt med buttons, rubon fra Melissa Frances, klippet ut skallen og kameraet fra ett mønsterark.

Teksten "Happy Halloween" er to dies fra Kulricke





Takk for at du kikket innom!


2 kommentarer:

  1. hihi....såååå kul og tøff LO og ikke minst bilder.
    Dette var en knalltøff fargebombe :)

    SvarSlett
  2. Knallstilig LO. Helt herlig. Love it.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.