onsdag 3. april 2019

Babykort i rosa og grått

Hei!
I dag vil jeg dele to babykort i rosa og grått. 
Kortene er mer eller mindre identiske, bare litt ulike mønsterark.

Basene er brettet av hvit kartong fra Papicolor og de måler ca. 5,5"x5,5".
Mønsterarkene er alle fra Papirdesign, fra forskjellige kolleksjoner. Jeg har bare rotet rundt oppi restekassen og valgt meg ut det jeg syntes passet sammen.

 Begge de skjønne motivene kommer fra I Love Digi Designs. De kommer fra en motivsamlig som heter For My Teacher, men jeg syntes dise passet helt super til babykort også.

Både bannerne og tekstene på kortene er stanset ut med dies fra Papirdesign. Teksten er stanset ut i hvit mosgummi fra Folia. Blomstene er alle fra Papirdesign, mens halvperlene er fra Staz.

Produkter fra Papicolor, Folia og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en nydelig dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.