lørdag 20. april 2019

Paraplygjengen - LO

Hei og hopp!
En veldig enkel 6x12 ayout vil jeg dele med dere i dag. Jeg synes 6x12 er et veldig kjekt format å jobbe i, og blander det sammen med både 9x12 og 12x12 i ett og samme album.

Bakgrunnen er et mønsterark fra Papidersign (PD 1900022). Jeg har brukt en dråpe-stensil sammen med Marabu Mixed Media akryl paste for å lage regndråper på øvre halvdel av layouten. Rundt ytterkantene har jeg drodlet med hvit Sakura Gelly Roll penn.



Bildet har jeg skåret til med en tynn liten hvit ramme rundt. Bak har jeg bygget opp med en kakeserviett og litt bølgepapp fra Folia

Paraplyene er chipboards fra Wycinanka. Øvrig pynt er klistremerker fra Simple Stories, tekststriper fra Tim Holtz og hvite enamel dots. 

Produkter fra Marabu, Sakura og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.