mandag 29. april 2019

Håp i hengende snøre - Layout

God dag!
I dag vil jeg dele en layout med dere.
Alle mønsterark er fra Papirdesign mens den hvite bølgepappen er fra Folia. Jeg digger disse mønsterarkene med fisketur-tema, og de passet ypperlig til bildene jeg ville scrappe. På bakgrunnen har jeg svampet litt hvit akrylmaling fra Amsterdam over en boble-stensil.  

Tekstklistremerkene jeg har pyntet med kommer også fra Papirdesign. Jeg har tusjet et kryss med Sakura Pigma Micron penn over det ene, for det ble absolutt ingen fangst på denne turen.

 Fiskene og fiskestangen jeg har pyntet med er papirpynt fra KaiserCraft. Øvrig pynt er clear stickers (+ tegnene) og diverse enamel dots.

Produkter fra Folia og Amsterdam distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst

Ønsker dere en strålende dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.