søndag 21. april 2019

Knutshøe 1517

Jeg er stolt mamma til en liten spreking, og det er ikke noe som er mer moro en å dokumentere noen av "bragdene" hennes på layouts som jeg setter inn i albumet hun skal få senere i livet. Jeg lager album til alle mine tre små, men i dag dreier det seg om Maja ;) 

Sommeren 2018 gikk vi på topptur etter topptur, og Maja har for vane å sette seg store mål. Ikke nok med at hun er en helt på å gå: utholden, sterk, tålmodig, ivrig, og sist men ikke minst konkurranseinnstilt! Så da en kar tilfeldigvis sa : "Knutshøe ja, lillebroren til Besseggen ja, ikke noen topp for små barn...".. Huff, det skulle han ikke sagt! Akkurat bikket 8 år, gikk hele turen selv :D


Først preparerte jeg bakgrunnen med transparent gesso fra Amsterdam. Resten er laget med lekene farger fra et Van Gogh akvarellskrin, lagt på med plastpose for litt uryddig effekt, splattet litt med en pensel i tillegg. Deretter har jeg stemplet med sort blekk fra Memento: Mursteins stempelet er fra en eldre utgave Marianne Design Clear stamp plate. I tillegg har jeg brukt et tekststempel. Når bakgrunnen var helt tørr, påførte jeg Marabu Akryl Paste med stensil for å få litt dimensjon. 



Til dekor har jeg valgt litt blomster, chipboards og vokset bomullstråd fra Kort og Godt. "Ut på Tur" tittelen er et klistremerke fra Papirdesign.


Produktene fra Marabu, Van Gogh og Amsterdam føres via Global Hobby og Kunst.

http://elinshobbykrok.blogspot.com/

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.