torsdag 13. juni 2019

Konfirmasjonskort gutt - papirdesign

God morgen!

Konfirmasjonssesongen er i gang, og i dag har jeg lyst til å vise frem et konfirmasjonskort til gutt, hvor temaet er data/spill. 

Kortet måler 5,5 tommer og er brettet i naturfarget kartong fra Papicolor.  Mønsterarkene jeg har brukt er alle fra Papirdesign. Noe av det jeg liker aller best med Papirdesign sine mønsterark, er at de passer sammen selv om de er fra ulike kolleksjoner. Her har jeg mikset gammelt og nytt og arkene fungerer kjempegodt sammen likevel.

Stempeltrykket jeg har brukt er også fra Papirdesign.  Jeg har stemplet med Distress Oxide og brukt Sakura KOI Waterbrush (vannpensel) for å dra stempeltrykket litt utover. Jeg har også dryppet noen dråper vann her og der og malt litt tilfeldig med blå Amsterdam akrylmaling.  

Bak motivet har jeg stanset ut chevronmønster i sølvfarget Folia bølgepapp. Diesen jeg har brukt heter Cevron og er fra Papirdesign. Teksten og konfirmanten er også dies fra Papirdesign. Disse er stanset ut i sølvfarget bølgepapp og svart Papicolor kartong. Konfirmanten har fått highlights med hvit Sakura Gelly Roll 05.


Jeg har brukt samme mønsterark inni kortet, som på forsiden. Jeg har også brukt blå akrylmaling fra Amsterdam på samme måte som på motivet på forsiden.

På venstre side har jeg laget en pengelomme ved hjelp av PC-dies fra Marianne Design. Jeg har brukt Folia bølgepapp (sølv), svart Papicolor kartong og mønsterark fra Papirdesign.  På høyre side har jeg stanset ut et stort skrivefelt, slik at det blir god plass til å skrive en personlig hilsen til konfirmanten.




Produkter fra Papicolor, Marianne Design, Amsteram, Folia og Sakura forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.