lørdag 24. oktober 2020

Love all - Art Journal side i hjemmelaget bok

Heisann!

I dag vil jeg vise en ny side med hele regnbuen i min hjemmelagde art journal. Den er laget av konvolutter og fremgangsmåten kan du finne i innlegget mitt HER

Siden jeg skal vise i dag har en ekstra utbrett, denne har jeg grunnet med sort gesso fra Marabu. På denne har jeg limt en hjerte die-cut som jeg har malt med Van Gogh akvareller fra Royal Talens. Jeg har brukt sort Posca paint marker for å fremheve ordet LOVE. En liten bit washitape fra Studio Light med ordet ALL på avslutter tittelen på fremsiden. Rundt hjertet har jeg brukt Posca paint markers i alle regnbuens farger til å drodle diverse linjer og tegn med.


 

 Innsiden grunnet jeg først med hvit gesso fra Marabu. Deretter malte jeg hele regnbuen med Van Gogh akvareller fra Royal Talens. I venstre hjørnet påførte jeg sort gesso fra Marabu over en stensil med svamp. Teksten er skrevet med brush penn til slutt da denne ikke er vannfast.
 


Produkter fra Marabu, Van Gogh - Royal Talens og Posca distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en nydelig dag!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.