lørdag 31. oktober 2020

Kosedag med mormor - LO

 Hei og hopp!

I dag vil jeg dele en 12x12 mixed media layout med dere.

Bakgrunnen er satt sammen av to ark fra Studio Light - Ocean View. Jeg har grunnet den delen hvor jeg ville tilføre farge med gesso fra Marabu. For å tilførre farge har jeg brukt Marabu mixed media art spray i fargene petrol, sky-blue, raspberry og bordeux.

 

For å tilføre bakgrunnen en ekstra dimensjon har jeg sydd fast små piler klippet ut fra en chevron-mønstret resteark. Tekststripene er fra Papirdesign.


Fiskene har jeg klippet ut fra et Studio Light mønsterark.



Produkter fra Studio Light og Marabu distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.