søndag 11. april 2021

Grublis for april - geometriske former

 I grublisen denne måneden ønsker vi å se geometriske former. Ha fokus på en form på prosjektet ditt. Ved å se på prosjektet må vi lett kunne forstå hvilken geometrisk form du har valgt deg ut.


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6. mai 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her


Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien:




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Konfirmasjonskortet jeg har laget er pyntet med mønsterark fra Studio Light., Tekst stanset ut med die fra Papirdesign og motiv kjøpt fra en hobbybutikk i Danmark. Sirklene er en epoxysticker jeg har kjøpt fra ei venninne som hadde ryddesalg. 


Kristin:
Jeg har lagt meg på en ganske enkel, men dekorativ linje, med dette kortet. Jeg synes slike selv-lagede blomster er veldig søte og dekorative. Jeg har stanset ut sirkler av ulike typer kartong og papir, rufset kantene og deretter limt de på hverandre. Stilken og bladene er klippet ut for hånd. Teksten er et stempel fra Papirdesign

En litt eksperimentell side hvor jeg har teste en ny teknikk innen mixed media: decopage i kombinasjon med mixed media produkter. Produkter brukt i prosjektet: Gel Medium Matt (Amsterdam), Transparent Gesso (Amsterdam), Marabu Mixed Media Art Spray og Acryl paste. Sakura Micron og Gelly Roll penner. For detaljer, titt innom bloggen min :)


Katrine:
Jeg har gått for sirkler på kortet mitt. Sirkler i form av fotballer i mønsterarket, motiv, button og enamel dots. 

Basen for kortet måler 4x8 inch og er brettet av Papicolor kartong. Mønsterarket med fotballer er fra Panduro mens øvrige ark er fra Papirdesign. Jeg har splættet litt med Gloss sprayer i gult og hvitt på bakgrunnen, samt sort Marabu Art Spray.

Chevron-mønsteret bak motivet er stanset ut med die fra Papirdesign, malingssplæsjen er stanset ut med Sizzix dies. Tekstklistremerkene og buttons er også fra Papirdesign.



Hege:

Jeg har laget et kort hvor selve oppsettet består av firkanter/rektangler i forskjellige størrelse (såkalt colorblock-teknikk).  Basen er brettet i kraftkartong fra Papicolor og mønsterarkene er restepapir fra Papirdesign. Teksten er stanset ut med dies fra Papirdesign i hvit og naturfarget bølgepapp fra Folia. Klistremerker og dotter fra Papirdesign



Heidi:
Jeg har laget en tag med fokus på sirkler. Motivet og stjernene er stanset ut med sirkledies, die fra Memory Box med sirkler og dotter fra Papirdesign. Mønsterark, tag og motiv fra Studio Light.




Produkter fra Studio Light, Marabu, Sakura, Papicolor, Folia og Sizzix distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.